Genootschapsverhaal en Missie: wat vindt u?

18 mei 2021

Sinds eind vorig jaar is de Commissie Communicatie actief die gaat onderzoeken op welke manier het Zeeuws Genootschap de komende jaren het beste naar buiten kan gaan treden. Het doel is om het Genootschap bekender te maken bij de bevolking, de politiek en het bedrijfsleven in Zeeland. De jeugd (waarmee de Commissie Jeugd nu al drie jaar actief is), de verdere digitalisering van onze collectie en activiteiten én het uitbouwen van het netwerk spelen hierbij een grote rol. Een van de meetbare einddoelen is dat we ons ledenaantal willen laten groeien. Er is door de Commissie al veel in beweging gezet. Een van de concrete uitingen hiervan is de nieuwe formule van deze nieuwsbrief die 17 keer per jaar verschijnt (twaalf reguliere maandelijkse edities, vier over tijdschrift Zeeland en één over Archief). Er is inmiddels ook een kort en bondig Genootschapsverhaal geschreven en een Missie geformuleerd (in marketing termen: ‘Corporate Story’ en ‘Mission Statement’).
Beide staan in concept al op onze website: Klik hier. Eronder vindt u enkele vragen die u anoniem kunt beantwoorden. Wij stellen uw mening zeer op prijs!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.